Demo aanvragen

Je bent slechts een klik verwijderd van het aanvragen van een demo. Vul het formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Call back

Fill in your name and phone number, and we will make sure to call you back within four hours!

Subscribe to Newsletter

Please fill in your name, organisation and email-address.

18 april, 2023

Versnellen van leren en ontwikkeling: hoe AI-videotechnologie de trainingsprogramma’s en helpdesk van KATE transformeert

KATE Innovations heeft onlangs geïnvesteerd in de integratie van AI video’s in haar dienstverlening, om klanten een nog betere service te bieden op het gebied van helpdeskondersteuning, training en productpresentatie. Door middel van deze innovatieve technologie kunnen klanten nu profiteren van geavanceerde video-oplossingen die snel en efficiënt oplossingen bieden voor hun vragen en problemen.

24/7 toegang tot ondersteuning en training

Met behulp van AI video’s kunnen klanten nu 24/7 toegang krijgen tot ondersteuning en training. Deze video’s bieden stapsgewijze instructies die gemakkelijk te volgen zijn en kunnen helpen bij het oplossen van problemen zonder tussenkomst van een menselijke operator. Bovendien kunnen de video’s ook worden gebruikt als presentatiemateriaal om producten en diensten te demonstreren en zo klanten te helpen bij het nemen van weloverwogen beslissingen.

Sneller en efficiënter door AI-video’s

Volgens Erik Schlooz, CEO van KATE Innovations, biedt deze nieuwe technologie veel voordelen voor klanten en medewerkers. “Met de integratie van AI-video’s kunnen we onze klanten sneller en efficiënter ondersteunen en trainen. Bovendien helpt deze technologie ons ook om ons personeel te ontlasten, zodat zij zich kunnen concentreren op meer complexe taken en strategische projecten.”

Service staat voorop

Deze investering in AI-video’s is een voorbeeld van de voortdurende inzet van KATE Innovations om haar klanten te voorzien van de best mogelijke service en ondersteuning. Door te blijven innoveren en nieuwe technologieën te integreren, blijft KATE Innovations een toonaangevende speler op het gebied van dienstverlening en klanttevredenheid.

More news