Request a demo

Fill in your name, e-mail, and phone number, and we will make sure to answer within four hours. We are looking forward to inform you about what KATE can mean to your organisation!

Call back

Fill in your name and phone number, and we will make sure to call you back within four hours!

Subscribe to Newsletter

Please fill in your name, organisation and email-address.

Front-end React Developer bij KATE

30 december, 2020

Front-end React Developer bij KATE

Standplaats: Utrecht

Salarisindicatie: € 4.000 – € 5.000 bruto per maand

Werkuren: 36 – 40 uur

Vakgebied: Development

Opleidingsniveau: MBO / HBO / Universitair

Dienstverband: Fulltime

Ben jij een creatieve, zelfstandige ontwikkelaar met een analytische mindset en oog voor detail? Lees dan verder!

Wat kan je verwachten?

Je komt te werken in een waanzinnig development team, waar verschillende Tech’s samenkomen. Samen werken we aan het verder ontwikkelen van het beste vastgoed data systeem op de markt. We streven ernaar om ons portfolio snel te laten groeien.

Er heerst een echt teamgevoel, waar samen resultaten behaald worden. Op basis van 2-wekelijkse sprints wordt er aan verschillende projecten gewerkt. Kwaliteit staat hoog in het vaandel. Dit is ook te zien in de oplossingen die bedacht worden voor de klanten. Elk project en elke klant heeft andere behoeftes, maar de oplossing wordt generiek gemaakt voor het platform.

Het development team is momenteel 4 man sterk. Een klein scrum team, met korte lijnen waardoor jouw ideeën snel tot uitvoering gebracht kunnen worden. Onze huidige applicatie wordt ontwikkeld in React. Nabije toekomst benoemen?

Wat ga jij doen?

Dagelijks hou jij je bezig met de verschillende projecten die zijn opgenomen in de sprint. Daarnaast denk je mee over mogelijke oplossingen om de behoefte van de klant op de beste manier in te vullen. Verder spar jij intern met collega’s over dingen waar je tegenaan loopt en help je de minder ervaren collega’s om ook hun werk goed te doen.

De uitdaging binnen deze functie is dat je vaak met meerdere projecten tegelijk bezig bent. Hierdoor is je werk erg divers. Omdat het werk zo divers is, word je ook uitgedaagd verder te kijken dan wat er voor de hand ligt. Creatieve oplossingen bedenken die goed inspelen op de behoefte van de klant. Dat is waarom jij iedere ochtend weer met een goede dosis motivatie naar je werk komt.

Wie ben jij?

Wij willen graag getalenteerde experts aan boord, maar wij zijn ook op zoek naar de perfecte KATE-fit. Iemand die er niet voor terugdeinst om te leren, te inspireren, die vooruit kijkt, het podium durft te pakken en die op vrijdagmiddag met ons proost op een geslaagde week. Uiteindelijk zijn wij op zoek naar een uniek individu die ons team komt versterken. Wij geloven in de kracht van elkaar en in de unieke skills jij mee brengt! Voel je niet te snel tegengehouden door de gevraagde skills. Wij geloven in groei en leren zelf ook continu.

Wat vragen wij?

• Een HBO-en of WO opleiding, bij voorkeur in een IT gerelateerde richting;
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring met ontwikkelen van webapplicaties;
  • Ervaring met PHP, Symfonie, Laravel, Docker (compose), Continious Inegration, Jenkins, Bitbucket en ervaring met Stroybook is een pré;
  • Kennis en ervaring met Agile werken.

Wij bieden:

• Een goed salaris. En de mogelijkheid op een vast contract;
  • Een open cultuur;
  • Een ongekend goede werksfeer;
  • Ruim opleidingsbudget en veel mogelijkheden voor inhoudelijke en persoonlijke ontwikkeling;
  • Een laptop van de zaak;
  • Reiskostenvergoeding en genoeg OV-mogelijkheden op loopafstand, zodat je makkelijk op je werk komt.

Vragen over deze vacature?

Bel of mail gerust met Esther Saija 06-21 16 79 55 of esthersaija@kateinnovations.com Kun je niet wachten om in deze functie bij ons te starten? Klik dan op de sollicitatiebutton en wellicht zien we elkaar snel!

Get in contact!

• Sleep bestanden hierheen of