Request a demo

You are just one click away from requesting a demo. Fill in the fields below and we will contact you as soon as possible.

Call back

Fill in your name and phone number, and we will make sure to call you back within four hours!

Subscribe to Newsletter

Please fill in your name, organisation and email-address.

Ervaren Front-end React Developer bij KATE

1 oktober, 2021

Ervaren Front-end React Developer bij KATE

Standplaats: Utrecht

Salarisindicatie: € 4.000 – € 6.000 bruto per maand

Werkuren: 36 – 40 uur

Vakgebied: Frontend development

Opleidingsniveau: MBO / HBO / Universitair

Dienstverband: Fulltime

Ben jij een creatieve, zelfstandige ontwikkelaar met een analytische mindset en oog voor detail? Hou je ervan om van waarde te zijn in een groeiend bedrijf en jouw kennis daadwerkelijk te implementeren in “immer-in-ontwikkeling-zijnde” software? Pak jij ownership? Lees dan verder!

Wat kan je verwachten?

Je komt te werken in een enthousiast en gedreven development team, waar verschillende Tech’s samenkomen. Samen met React & PHP developers, Test & DevOps engineers, Architect. Product Owner, maar ook met onze Business Consultants, werken we aan het verder ontwikkelen van het beste vastgoed data systeem op de markt. We streven ernaar om ons portfolio snel te laten groeien, met name internationaal.

Er heerst een echt teamgevoel, waar samen resultaten behaald worden. Op basis van 2-wekelijkse sprints wordt er aan verschillende projecten gewerkt. Kwaliteit staat hoog in het vaandel. Dit is ook te zien in de oplossingen die bedacht worden voor de klanten. Elk project en elke klant heeft andere behoeftes, maar de oplossingen worden generiek gemaakt voor het platform.

Het full-stack development team is momenteel 6-10 man sterk. Het team heeft korte lijnen met elkaar maar ook met de business, waardoor jouw ideeën snel tot uitvoer gebracht kunnen worden. Eigen inbreng en ownership is essentieel voor een succesvolle team-prestatie.

Wat ga jij doen?

Dagelijks hou jij je bezig met de verschillende projecten die zijn opgenomen in de sprint. Daarnaast denk je mee over mogelijke oplossingen om de behoefte van de klant op de beste manier in te vullen. Verder spar jij intern met collega’s over dingen waar je tegenaan loopt en help je de minder ervaren collega’s om ook hun werk goed te doen.

De uitdaging binnen deze functie is dat je vaak met meerdere projecten tegelijk bezig bent. Hierdoor is je werk erg divers. Omdat het werk zo divers is, word je ook uitgedaagd verder te kijken dan wat er voor de hand ligt. Creatieve oplossingen bedenken die goed inspelen op de behoefte van de klant. Dat is waarom jij iedere ochtend weer met een goede dosis motivatie naar je werk komt.

Wie ben jij?

Wij willen graag getalenteerde experts aan boord, maar wij zijn ook op zoek naar de perfecte KATE-fit. Iemand die er niet voor terugdeinst om te leren, te inspireren, die vooruit kijkt, het podium durft te pakken en die op vrijdagmiddag met ons proost op een geslaagde week. Uiteindelijk zijn wij op zoek naar een uniek individu die ons team komt versterken. Wij geloven in de kracht van elkaar en in de unieke skills die jij meebrengt! Voel je niet te snel tegengehouden door de gevraagde skills. Wij geloven in groei en leren zelf ook continu.

Wat vragen wij?

• Je hebt minimaal 5 jaar ervaring met ontwikkelen van webapplicaties;
  • Ervaring met: REST, API’s, GIT, TailwindCSS, React, Redux en NPM;
  • Pluspunten scoor je met Docker (compose), Continuous Integration, Storybook, Automated testing (React testing library / Jest) en PWA;
  • Kennis en ervaring met Agile / Scrum werken

Wij bieden:

• Een goed salaris, mogelijkheid op een vast contract;
  • Een open cultuur;
  • Vrijmibo’s;
  • Ruim opleidingsbudget en veel mogelijkheden voor inhoudelijke en persoonlijke ontwikkeling;
  • Een laptop van de zaak;
  • Reiskostenvergoeding en genoeg OV-mogelijkheden op loopafstand, zodat je makkelijk op je werk komt.

Vragen over deze vacature?

Bel of mail gerust met José Bloothoofd via josebloothoofd@kateinnovations.com. Kun je niet wachten om in deze functie bij ons te starten? Solliciteer direct, stuur je gelijk even een linkje van Github, Gitlab of Bitbucket? Dan kunnen wij alvast een sneakpeak van je code zien.

Get in contact!

• Sleep bestanden hierheen of